Tittei Skrevet 18. juli 2018 Skrevet 18. juli 2018 Vet dette er et dumt spørsmål, men spør likevel og unnskylder meg med at jeg er helt fersk i gamet 🙈 Kan man overnatte max to netter rundt Knabben i Krokstadelva? Og hva med på andre siden av Årborgen? Ser at på Å står det at det ikke er lov å campe, men gjelder dette hele området eller kun på badesiden? Tenker enten telt eller hengekøye.
Terka Skrevet 18. juli 2018 Skrevet 18. juli 2018 (endret) Flere som overnatter i hengekøye eller telt på/nær Knabben. Bilde derfra: Årbogen har jeg ikke vært innom. For Knabben som er en ytterst kort tur, så hadde jeg nok ikke giddet å overnatte i to etterfølgende døgn. Da ville jeg heller gått videre innover Solbergåen/Finnemarka og overnattet ved ett av vannene eller med utsikt. F.eks. ved Goliaten, eller oppe på Tverråsen. Endret 18. juli 2018 av Terka
Tittei Skrevet 18. juli 2018 Forfatter Skrevet 18. juli 2018 Takk. Et døgn «eller to» var mer ment som ordspill. En natt er koselig i nærmarka og spesielt nå som jeg straks planlegger å teste ut hengekøyelivet. Det er også fint å ta med barna og bare gå fra like før leggetid og til etter frokost. Jeg tenker at nærmarka er perfekt til dette og jeg har vært på Knabben før. Så flott at det går an å overnatte der. Nå som det er så varmt, så orker jeg knapt være ute før ganske sent på kvelden, så da får jeg heller bruke tiden på å teste telt og køyelivet litt nærmere. Noterer meg tipsene dine, og skal garantert testes ut straks gradestokken viser under 20 grader. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå