Gå til innhold
  • Bli medlem

Loftet (Jotunheimen)


Erik

Anbefalte innlegg

Annonse

Tror dere har misforstått. Spørsmålet er hvor langt snøen strekker seg ned, altså skimulighetene, ikke om jeg kommet opp tørrskodd eller ikke. Hvis det er snø nesten ned til Veslloftet bærer jeg gjerne ski og støvler opp.

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere har misforstått. Spørsmålet er hvor langt snøen strekker seg ned, altså skimulighetene, ikke om jeg kommet opp tørrskodd eller ikke. Hvis det er snø nesten ned til Veslloftet bærer jeg gjerne ski og støvler opp.

Noen synspunkter?

Trur ikkje du får nokon artig tur om du skal dit på ski. Snøen strekker seg ned mot Vesleloftet, men ikkje heilt ned. Er andre stader som er betre eigna for skigange enn Loftet akkurat no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Takk for svar. Men hvor er så dette og ikke minst: hvilken 2000m kan man nå bestige på ski uten å måtte gå i tau (pga bresprekker)??

Av de 300 toppene på over 2 000. er det ikke mange som en må gjøre det på.

Litt avhengig av årstid tror jeg fint du kan ta 200 av de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.