Aadnef Skrevet 9. mars 2018 Skrevet 9. mars 2018 Jeg går mye hytte til hytte-turer om vinteren. Jeg har lenge hatt med meg forsvaret sine fotposer på tur, og vært svært fornøyd med disse. Mine Alfa bc-fjellskisko passer fint inni disse og de brukes både ved pauser med skiskoene på, og alene når jeg må ut fra hytta for å hente ved/på toalettet . Jeg har nå gått over til skisko med 75mm binding (Alpina Alpinist 75mm), og får ikke disse ned i forsvarets fotposer. Finnes det noen andre fotposer, gjerne med såle, som fungerer med 75mm-sko, og i tillegg kan brukes alene? Jeg har str 45-46. Siter
martin.m Skrevet 10. mars 2018 Skrevet 10. mars 2018 Dog uten ordentlig såle, men grovt stoff under som gjør at man ikke sklir noe særlig når man tråkker rundt om i leir.http://www.helsport.no/fotposer Jeg har brukt mine med skistøvler inni, med duntøfler inni eller bare med ullsokker. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.