Svein Tore Skrevet 8. juni 2017 Skrevet 8. juni 2017 http://www.nb.no/nbsok/nb/048fd3bf9b5616e75a5a4d5c2a1cc365?lang=no Så tilfeldigvis at denne nå er tilgjengelig digitalt👍 3 Siter
pahatlem Skrevet 8. juni 2017 Skrevet 8. juni 2017 Ah, takk! Hovedforfatter var forøvrig min professor ved mastergradsstudiene og nærmeste leder i etterkant. Morsomt at han drev med sånt noe -- kom aldri opp i lunsjen, liksom. Siter
Thomas E Skrevet 8. juni 2017 Skrevet 8. juni 2017 Interessant. Jeg får ikke opp noe jeg? Edit: ser at det krever norsk IP-adresse. Får sjekke når jeg kommer hjem. Siter
Svein Tore Skrevet 20. juni 2017 Forfatter Skrevet 20. juni 2017 Apropos kanopadling i Rogaland og omegn. Valevatn og gravvatn er toppet med vann, og det ser bra ut i kvifjorden og, som skimtes til venstre i bildet. Usikker på rosskreppfjorden, den var islagt når jeg var i området for tre uker siden. Noen som vet? Kjekkere å ferdes i og rundt disse vannene når de ikke er så veldig nedtappet! ekte toppturglede😊 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.