Lunde Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 Hei I forbindelse med min bacheloroppgave hadde jeg satt veldig stor pris på om dere kunne svart på en kort undersøkelse om klær og utstyrsbutikk for fjellsport! Er bare ti spørsmål og tar max 3 min! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf_CJVD9i9oNxWgAMDaD7jjJO8DncqU04_tNg7Q-GahgktLQw/viewform 2
+TheSleepwalker Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 Pass på at du presiserer hvilken kundegruppe som har svart på undersøkelsen da statistikk og sånn
kmgrime Skrevet 1. februar 2017 Skrevet 1. februar 2017 (endret) Besvart! Morsomt at det er akkurat fjellsport. Jeg må bare spørre her siden det er nok mange som handler på fjellsport.no som kommer innom her. Opplever flere enn meg at etter at du har kjøpt ett produkt kommer det på tilbud med 25% eller lignende dagen etter du har handlet? (Altså på epost) Har opplevd dette både med meg selv og fruen. Endret 1. februar 2017 av kmgrime
+Espen Ørud Skrevet 1. februar 2017 Skrevet 1. februar 2017 Hvor viktig er disse punktene for deg når du handler klær og utstyr? * Kunnskap og erfaring Er det min eller betjeningens erfaring og kunnskap? Min egen erfaring er veldig viktig, betjeningens ikke fullt så mye. Det er lurt å la noen lese over før man lager undersøkelse for å unngå uklarheter i forhold til spørsmål og alterativer.... 1
Dingsen Skrevet 5. august 2017 Skrevet 5. august 2017 På 2/1/2017 den 17.27, Espen Ørud skrev: .... betjeningens ikke fullt så mye. Hahahhaa! Lo godt av denne! Konge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå