Prebb Skrevet 25. desember 2016 Skrevet 25. desember 2016 Jeg skal en tur til Finse i starten av januar og tenkte jeg skulle prøve vinterutstyret. Og om det er snø nok skal det gjøres et forsøk på snøhule. Planen er ikke å gå langt, men har pulk og ski så kan selvsagt forflytte meg. Målet er uansett å komme seg litt bort fra bebyggelsen. I utgangspunktet tenkte jeg meg sørover da det er mindre kupert enn nordover, men jeg har ikke vært her før så jeg vet egentlig ikke hvor det er best å gå. Er det noen som er kjent i området som har noen gode tips? PS. Kan man bare gå rett syd for Finse hytta over de elvene/små vannene? De er vel fryst over nå? Siter
fiskekongen Skrevet 25. desember 2016 Skrevet 25. desember 2016 Hør med Finsehytta anngående is. Ellers kan du jo tusle langs løypa mot Krækja? Da kan du jo gå så lang du føler deg komfortabel med, å slå opp telt der. Legg inn spor på GPS Siter
Prebb Skrevet 25. desember 2016 Forfatter Skrevet 25. desember 2016 2 timer siden, fiskekongen skrev: Hør med Finsehytta anngående is. Ellers kan du jo tusle langs løypa mot Krækja? Da kan du jo gå så lang du føler deg komfortabel med, å slå opp telt der. Legg inn spor på GPS Ja. Tenkte den, eller mot Dyranut, men jeg var litt usikker på om de kvister den så tidlig. Tenkte uansett å legge inn GPS-track på GPS og følge det+kart. Siter
fiskekongen Skrevet 25. desember 2016 Skrevet 25. desember 2016 Tror ikke du skal gå utifra at det er kvistet. Så legg inn gps spor på gps Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.