Jonas1986 Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 (edited) Noen som har tips om digital vekt for å veie fisken? Vil ha en liten vekt som alltid er med på tur.. Har en liten analog som jeg bommet med 300 gr. Sist jeg brukte den så den er pensjonert Edited July 7, 2016 by Jonas1986 Feilskriving Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timmey78 Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 Rapala sin mini gjør susen for min del. Denne har lang batterilevetid og stor krok. Skal jeg til vann med stor fisk så tar jeg med håv med innebygget vekt- Genialt:) Vekt: http://www.skittfiske.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=121042 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Bjarne H.S. Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 Denne fikk best i test i Alt om fiske et år mener jeg: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas1986 Posted July 8, 2016 Author Share Posted July 8, 2016 8 timer siden, Bjarne H.S. skrev: Denne fikk best i test i Alt om fiske et år mener jeg: Vet du hva den heter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Bjarne H.S. Posted July 8, 2016 Share Posted July 8, 2016 Lawson digital fiskevekt 5kg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts