Gå til innhold
  • Bli medlem

Dovrefjell Camo jaktdress?


CNB

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Annonse

Har ingen erfaring med den dressen. Har et par andre dresser fra Dovre. Den siste jeg kjøpte for 2 - 3 år siden, var en billigmodell alla: http://www.magasinet.no/bekledning/jakt-og-turdresser/dovrefjell-turmann-komplett-dress

Er usikker på om det er samme type, da det er kommet flere og andre rimelige dresser i ettertid. Og det står ikke noe navn på dressene, kun på medfølgende papplapp. Men, den er jo kastet for lengst. :)

Jeg er godt fornøyd med min billigdress (i microfiber), som kun brukes når været er gunstig. Den er jo uten membran (som den du spør om), men impregnert. "Puster" godt og tåler en regnskur. Usikker på hvor holdbar min er, men jeg forlanger ikke all verden av en slik billigdress.

Tror din blir noe varmere. Og hvis du ikke skal bedrive "smygjakt", ville jeg kanskje valgt noe annet enn "fleece" utvendig. Ellers er den sikkert grei nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.