Jump to content

Feil ved Helsport Fjellheimen 3 camp?

Recommended Posts

Posted

Hei! Kjøpte nytt telt idag, og slo det stolt opp i stua for å vise det nye innkjøpet. Alt var bare fryd og gammen helt til jeg skulle begynne å feste innerteltet. Det ser ut til at den ene hurtigklipsen ligger på undersiden av reima som går på tvers av teltet, mens de andre ligger over. 

Har lagt ved bilder som viser "rett og galt". Stemmer det at det skal være slik? 

DSC_0400.JPG

DSC_0399.JPG

Annonse
Guest Turlyst
Posted (edited)

Fort gjort når iveren tar over!

Da kan du fortsette å kjenne på godfølelsen. Håper du får mange fine turer med teltet ditt 8)

Edited by Turlyst
Posted (edited)

Ja alle kan ta feil "sa pinnsvinet og klatret ned fra hårbørsten".

Og ellers er det vanligvis ikke noe problem om det skulle være en eller annen feil på produkter fra Helsport. De fikser gratis.

Edited by REs
Guest Turlyst
Posted

Kikket på Fjellheimen Camp 3 på XXL i dag - var oppslått. Flott telt med god konstruksjon og gode løsninger.

Det er et passe stort telt til foto og fjellturer hvor jeg ligger på samme sted. Det kan jo bæres litt da det ikke er så tungt (3,4 kg), men jeg velger heller Ringstind 2 til vandreturer.