lysaar Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 Hei, det blir verre og verre å komme seg til fjells for litt rangling nå som veiene stenges en etter en. Spiterstulen og Koldedalen er stengt. Sognefjellet og Valdresflye er usikker. Et det noe jeg har oversett?, noen veier som pleier å holdes åpne en stund til? Det er snakk om helgetur, så har ikke mulighet med større prosjekter med tanke på anmarsj. Og hva er beste tilkomst midtvinters når alt er snødd igjen og man er så desperat at man kan ta på seg skiene å gå et stykke, men likevel setter pris på kortest mulig anmarsj? Jeg vet om weaselen som går fra Tyinkrysset, men den begynner vel først å gå rundt påske? Siter
Gjest Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 Kom fra Jotunheimen igår. Går vel litt tid før Valdresflye stenger, hvis ikke kong vinter virkelig setter inn. Kun melisdryss i terrenget der foreløpig. Midtvinters så er vel maurvangen ett bra utgangspunkt om en kommer sørfra. Siter
lysaar Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Skrevet 29. oktober 2015 @Fenriken takk for svar. Hvor var du? Ja, Valdresflye holder vel åpen en stund til, men den er ikke så godt utgangspunkt for de turene jeg ser for meg nå som ikke båtene går Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.