Gå til innhold
  • Bli medlem

Fisketur med pensjonist?


opas

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg skal ta med min "gamle" far på en helgetur nå i slutten av september eller begynnelsen av oktober, på en fisketur i fjellet.

 

Det er på slutten av sesongen, men vi vil gjerne ha med oss høstfargene i fjellet. Vi har en vanskelig ønskeliste som jeg håper vi kan få litt tips for å i møtekomme så godt som mulig  :D

 

Ønskelisten er som følger:

 

1. Helst kunne kjøre veldig nærme startstedet som skal brukes som overnatting, og som skal brukes som startsted, lørdagen for fisketur uten for lang vandring. 

2. Helst en betjent hytte/sted.

3. Helst et sted som er mulig å komme frem til om vi starter fra Bergen ettermiddag en fredag.

 

Jeg vet dette er vanskelig å få til, og i allefall sent på sesongen. Men jeg håper på noen tips fra dere. Må ikke være i høyfjellet, men ut i naturen..

 

På forhånd takk. :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.