Gå til innhold
  • Bli medlem

Hytte til hytte tur


Helledenise

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal på tur i neste uke, men klarer ikke helt finne ut hvor jeg burde gå. Noen her som har noen gode ideer?

Jeg tenkte bruke 4-6 dager. Helst fjell og vidde, ikke snø. Gjerne DNT hytter, men helst ubemannet hytter. Skal ha med hund så må være hytter med lov til å ha med dette. Jeg kan også evt ha med telt, men første alene turen min, så er redd det kan bli for tungt og pakke sekken full med telt, tykk sovepose og nok proviant. Jeg vil gjerne også ha med er par gode fiskevann på turen.

Jeg har tenkt litt på Hardangervidda, men ser fler skriver at det fortsatt er mye snø der..?

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i allefall info om Haukeli og sørover(+Suldal) fra Stavanger Turistforening;

 

Det er unormalt mye snø i fjellet til å være midten av juni. Vi har derfor opprettet værtjenesten FØREMELDINGER hvor turfolkets siste nytt, rapporter og tilbakemeldinger fra vær- og føreforholdene i fjellet forløpende blir lagt ut.

Følg denne lenken så kommer du direkte til siden for FØREMELDINGER.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Setesdal Austhei er også forholdene til stede for fottur. Og på alle hyttene, bortsett fra de 2 sørligste, kan du ta med hunden inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.