blomenlauf 5 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Hei Noen som har erfaringer med denne? (Logg inn for å se skjult innhold) Tiltenkt bruk i fjellet sommer/senhøst som en vanntett bukse. Står mellom denne og Norrøna sin Falketind Gore-tex - denne er jo også 1000,- dyrere. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
ksakk 6 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Kjøpte den for litt siden, ikke fått prøvd ut så mye. Men kjøpte etterpå jakken fordi jeg likte buksa. + Lett fint stoff Snøring nede+ krok til lisser Lavt pakkevolum - Litt baggy i xl ( kunne sikkert brukt L, bruker 34 i jeans, men kjøpte uprøvd på nett og så ut som jeg lå mellom størrelsen og gikk opp) Mangler beltehempe foran Mangler skikkelige lommer. kun en liten på låret. Hadde kjøpt den igjen. Jeg kjøpte både jakke og bukse på tilbud, betalte 1300 for bukse og 1800 for jakke. Tror den er på tibud på fjellsport enda. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Bjørn J 2 364 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Jeg kjøpte nylig en skallbukse, og hadde i utgangspuktet sett for meg Falketind GTX. Men jeg likte den ikke helt, passformen passet ikke til turbruk (men sikkert fin til f.eks. skikjøring). De lange glidelåsene på lårene gjorde buksa litt for stiv. Så jeg kjøpte heller Norrøna Svalbard GoreTex. Ypperlig turbukse, og den har mesh-for (netting), det gjør den både litt lunere og luftigere. Kan absolutt anbefales. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
blomenlauf 5 Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Takk for tilbakemeldinger. Jeg for ta en liten runde å prøve litt. Ikke sikkert Svalbardmodellen er så dum heller Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Bjørn J 2 364 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Takk for tilbakemeldinger. Jeg for ta en liten runde å prøve litt. Ikke sikkert Svalbardmodellen er så dum heller Jeg liker den i hvert fall, men jeg har ikke fått brukt den på krevende turer ennå. Prisen var ikke så gærn heller for ei GTX-bukse (2500.-). Den har to stikklommer, to lårlommer og en baklomme, beltehemper, og som sagt mesh innvendig. Mulig jeg kommer til å savne luftemuligheter i varmt vær, men nettingforet hjelper en del. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.