Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Etter å ha jobbet mesteparten av sommeren, skriker både sinn og kropp etter noen dager med fjellvandring. Hvis vind og vær tillater det, bærer det av sted med sovepose og telt siste uke denne fuktige måneden. Årsaken til innlegget er at jeg er litt usikker på forholdene på vidden på denne tiden av året. Klarer jeg å følge stiene uten problemer osv. Leste nylig at det var hvit i nedbøren. Om noen har erfaringer med eller kunnskaper om å vandre der oppe på denne tiden sier jeg hjertlig takk for svar. Mhv Stian Siter
brage Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Hei ! Jeg har aldri gått på Hardangervidda på denne tiden av året, men i Indre Troms i månedskiftet september/oktober og det gikk fint på tildels snødekte stier. Det avgjørende spørsmål vil naturligvis være hvor mye snø som eventuelt vil komme. Jeg ville for alle tilfellers skyld ha tatt med meg en DNT-nøkkel. I verste fall kan du avbryte på Dyranut ved riksveien. God tur ! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.