Tor-Kjell Skrevet 1. september 2013 Skrevet 1. september 2013 Var på vestvidda noen dager og på retur igår fant jeg en vadebukse. Den lå i et område langt unna sti så det var svært tilfeldig at jeg gikk på den. Uansett, er det tilfeldigvis noen her på forumet som har mistet den? Siter
SRM Skrevet 1. september 2013 Skrevet 1. september 2013 Jeg vet ikke om du har postet der allerede, men du kan kanskje få napp på fluefiskesiden.no.... Siter
Lompa Skrevet 1. september 2013 Skrevet 1. september 2013 Mulige forklaringer på hvorfor den lå der: 1: Noen har mistet den. (og blir glad for at den kommer til rette) 2: Den er lekk, og en tulling har da kastet den. (Miljøsvin fins over alt) 3: Noen har den liggende inne på vidda for fiske eller elvekryssing. (og vil bli forbanna når noen har tatt den) Siter
Tor-Kjell Skrevet 1. september 2013 Forfatter Skrevet 1. september 2013 Lompa skrev: 2: Den er lekk, og en tulling har da kastet den. (Miljøsvin fins over alt) 3: Noen har den liggende inne på vidda for fiske eller elvekryssing. (og vil bli forbanna når noen har tatt den) 2: Er jo en mulighet, men den ser hel ut ved første øyekast. Ser faktisk forholdsvis ny ut. 3:Tviler sterkt da det ville vært et håpløst sted å legge den. Så ut som den var tatt av den sterke vinden og at den hadde festet seg i lyngen midt ute på et åpent område. Igår blåste det kuling i området. Den lå et par kilometer fra nærmeste vann. 1 Siter
Lompa Skrevet 1. september 2013 Skrevet 1. september 2013 4: Frustrert fisker har kastet utstyret etter å ha fisket ei uke uten å ha fått noe... 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.