+Tom42 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 en fluebinder har samlet og utgitt en bok som heter fluebindertips. den har vært utrolig nyttig og ikke minst pengebesparende for meg. vedlegger bilde av boken + en som må ha verdensrekord i kreativitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandress Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Kreativitet på dette nivå er imponerende og en inspirasjon. Takk for at du deler. Forsvarlig virker boken også spennende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandress Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Forøvrig, ikke forsvarlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salthaugen Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Youtube og forumer er de beste kilder til inspirasjon syntes nå jeg. Men er jo greit med ei bok, så ha man noe å lese mens man sitter på ramma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Tom42 Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Youtube og forumer er de beste kilder til inspirasjon syntes nå jeg. Men er jo greit med ei bok, så ha man noe å lese mens man sitter på ramma jeg kjøpte boken i 1991 og da var det dårlig med youtube, jeg har ofte lest den på ramma og synes den var drittbra. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
squidman Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Flott innlegg...du kunne ikke sendt post til forfatter og bedt han/hun å legge den ut på nett? Jeg kan ta imot stoff fra forfatter (bilder og tekst osv) imot f.eks. fiskekort eller overnatting (jeg bruker mye barter economy for tiden!)....bitcoins er også ok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Tom42 Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Flott innlegg...du kunne ikke sendt post til forfatter og bedt han/hun å legge den ut på nett? Jeg kan ta imot stoff fra forfatter (bilder og tekst osv) imot f.eks. fiskekort eller overnatting (jeg bruker mye barter economy for tiden!)....bitcoins er også ok! da har jeg skrevet til forlaget ved paul_edmundson@hotmail .com og bedt han ta kontakt. kanskje litt tungvint, fordi jeg vet bedre enn at han kontakter meg og kobler dere sammen. eller du kan selv ta kontakt. Fant også en annen epostadresse og har skrevet til den også: [email protected]<[email protected]>; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
squidman Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ok jeg venter til han tar kontakt. Men mulig han kan utgi enten selv eller via feks en lokal jff lag. Jobber tett med noen forlag her, men den slags bok pleier å gå i null hvis ikke minus skal man til trykkeriet osv. Derfor nok lurt å legge ut på nett. Tight lines! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.