Jump to content

Recommended Posts

Posted

en fluebinder har samlet og utgitt en bok som heter fluebindertips.  den har vært utrolig nyttig og ikke minst pengebesparende for meg.

vedlegger bilde av boken + en som må ha verdensrekord i kreativitet

post-6671-0-85712200-1373038332_thumb.jp

post-6671-0-58544200-1373038347_thumb.jp

post-6671-0-05150100-1373038541_thumb.jp

Annonse
Posted

Youtube og forumer er de beste kilder til inspirasjon syntes nå jeg. Men er jo greit med ei bok, så ha man noe å lese mens man sitter på ramma :P

jeg kjøpte boken i 1991 og da var det dårlig med youtube,   jeg har ofte lest den på ramma og synes den var drittbra.

• Like 1
Posted

Flott innlegg...du kunne ikke sendt post til forfatter og bedt han/hun å legge den ut på nett? Jeg kan ta imot stoff fra forfatter (bilder og tekst osv) imot f.eks. fiskekort eller overnatting (jeg bruker mye barter economy for tiden!)....bitcoins er også ok!

Posted

Flott innlegg...du kunne ikke sendt post til forfatter og bedt han/hun å legge den ut på nett? Jeg kan ta imot stoff fra forfatter (bilder og tekst osv) imot f.eks. fiskekort eller overnatting (jeg bruker mye barter economy for tiden!)....bitcoins er også ok!

da har jeg skrevet til forlaget ved paul_edmundson@hotmail .com og bedt han ta kontakt.  kanskje litt tungvint, fordi jeg vet bedre enn at han kontakter meg og kobler dere sammen.  eller du kan selv ta kontakt.

Fant også en annen epostadresse og har skrevet til den også: [email protected]<[email protected]>;

Posted

Ok jeg venter til han tar kontakt.  Men mulig han kan utgi enten selv eller via feks en lokal jff lag.  Jobber tett med noen forlag her, men den slags bok pleier å gå i null hvis ikke minus skal man til trykkeriet osv.  Derfor nok lurt å legge ut på nett. Tight lines! :cool: