Herva Huskies Skrevet 18. februar 2013 Skrevet 18. februar 2013 Vi skal ut på flere turer med hundespann i området Dyranut - Sandhaug - Logaros nå utover våren. Er det flere som kunne tenke seg dette men aldri har gjort det før så er det bare å henge seg på. Vi har kjørt i området flere år og det er absolutt å anbefale! Vi kjører mest sansynlig hytte til hytte og det blir for opplevelsen og ikke noe maratonløp . De eksakte datoene er ikke bestemt enda en det blir før påsketrafikken. etter påske og i mai. Mvh Merva Huskies 2 Siter
HenrikV Skrevet 18. februar 2013 Skrevet 18. februar 2013 Eg kunne tenkt å blitt med mitt lille turspann Siter
Herva Huskies Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Skrevet 19. februar 2013 Ja det kan vi prøve. Jeg kan legge ut her inne når vi planlegger å reise, så ser vi om det passer for deg? Siter
TB Huskies Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Heisan! Jeg er kan være interessert i å bli med på tur da jeg er relativt fersk hundekjører og ikke kjenner mange jeg kan dra på tur med. Har et godt trent 8 spann(7 fremover da en er drektig). Holder til i Hamarområdet. Hilsen Tonje Siter
Gumitotten Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 hakadal sledehundklubb sin årlige finse tur er vell ca 28 april i år, da pleier det å vere flere spann som drar Siter
Herva Huskies Skrevet 24. april 2013 Forfatter Skrevet 24. april 2013 Det hørres bra ut! Hei! Vi reiser opp til dyranut på tirsdag og reiser innover mot Sandhaug og Hårteigen. vi drar hjem igjen 3 mai. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.