Gå til innhold
  • Bli medlem

Møte med hurtigruta Midnattsol i Drøbaksundet :-)


Jølle

Anbefalte innlegg

Annonse

Artig å se dere padle i bakgården min! Jeg bor jo på Slemmestad, så jeg pleier å komme den veien. Dere lunchet på akkurat samme sted som jeg satt forrige helg. Dere var lure nok til å ta med dere ved, det var ikke jeg, så bålet mitt ble noe slunkent.... Er ikke mye ved å finne på Ramton desverre. Hvor blir disse fellesturene annonsert, da jeg gjerne blir med ved en senere anledning! Flott turrapport, og fine bilder!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi snakket faktisk om deg på turen :)

Når det gjelder våre annonserte turer blir disse kun delt på facebook.

Facebook gruppa heter HERO og består av padlere fra Hedmark og Romerike.

Vi padler mest lokalt, men noen av oss (helårspadlere) tar oss også turer til fjorden.

Mest i området Leangbukta, Fornebulandet, Fagerstrand, Drøbak, men også turer til Fredrikstad og Hvaler.

En gang i måneden reiser vi som regel på entusiasttreff på Lydhusstranda ved Larvik.

I tillegg til å følge med på HERO, kan du finne turer arrangert av Drøbak kajakklubb på deres forum.

Vet at det padles ut fra Vindfangerbukta hver søndag kl. 10:00.

NB!

Nå ligger det igjen en del ved der, så da har du neste gang :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.