Guest Fjellfinn Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Jeg har fått et knalltilbud på AJungilak Goose Bay Summer -- den gule. Er den noe tess? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dommern Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Hva er et knalltilbud? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lph Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Regner med at dette er en dunpose i likhet med de andre Goose Bay soveposene. For min egen del er jeg skeptisk til dunposer når temperaturen er over en 4-5 kuldegrader. Har våknet altfor ofte med yttertrekket på posen rimelig gjennomfuktet etter å ha kommet borti teltduken i løpet av natta, men syntetposen tåler det jo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fjellfinn Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Hva er et knalltilbud? Euro 90 og i Oslo 1790,- Dette er en superlett dunpose - den skal erstattes av altitude summer. Regner med at det er derfor den er på tilbud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts