Tor Magne Skrevet 1. juni 2012 Skrevet 1. juni 2012 Ta en titt på denne siden, så får du i alle fall sånn ca svar: http://senorge.no/mappage.aspx Siter
Zabel Skrevet 2. juni 2012 Skrevet 2. juni 2012 Tok toget over Dovre sist mandag, og da var Hjerkinndammen isfri, og det vannet lengre sør langs E6 mener jeg også langt på vei var isfritt. Ta en tlf til Hjerkinn fjellstue eller andre etablissement oppå der, så får du nok bedre svar enn hva jeg kan gi. Siter
jakro Skrevet 3. juni 2012 Skrevet 3. juni 2012 Vannet lengre sør er Vålåsjøen. Det er store lokale forskjeller. På 1000 meters høyde rundt Hjerkinn er vanna isfri, men en kjent av meg hadde vært lengre inne i Dovre retning Skrymten/Oppdal og opplevde opp mot en meter is på vatna og isfiske 25.mai. Siter
SuperTed Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Skrevet 5. juni 2012 Var der selv for et par dager siden. Nesten skiføre fortsatt opp mot snøhetta og som sagt her lokale forskjeller på vannene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.