Gå til innhold
  • Bli medlem

Brebriller


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som kan tipse meg om noen gode brebriller?

Har dårlige erfaringer med "vanlige" solbriller bla gnager og slipper inn lys på sidene ,svette på øynene mm. 8):wink:8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Har selv DNTs Cebe briller.

Utrolig bra på fjellet, på bre og på sjøen. Brukt dem tre år, har venner som har kjøpt de samme etter å ha prøvd dem. Føler ikke at de tar synsfeltet. Problem med rennende øyde er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt lignende briller med strikk i over ti år. Veldig mørke glass med god sidebeskyttelse, men er nok en smule gammeldags. Slike "Sveisebriller" har eksistert i flere tiår. Mange sverger til den type brille, men mine erfaringer er at det er noe oppskrytt. Dogger alt for lett og kan bli noe klam der det myke materialet som er rundt brillene ligger inn mot huden. I tillegg ser man alt for mye av selve brillen fordi de er så dype med dårlig sikt til sidene. Jeg er ikke i tvil om å satse på en mer moderne brebrille. Utviklingen har helt sikkert gått fremover på den kanten og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.