Gå til innhold
  • Bli medlem

skaftehøyde på Crispi besseggen ?


kenny28

Anbefalte innlegg

Annonse

forsåvidt men mulig det er riktigere med toppunkt samme som B Det er jo uansett ikke store forskjellen.

Er det noe spesiell grunn til at du trenger å vite dette? Om det er veldig viktig kan jeg sikkert ta en telefon til ei som har jobbet på Alfa i 30år Mulig hun veit hva som er det mest riktige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phaser : takk for hjelpen, du trenger ikke å stresse, men takk for tilbudet :D

Har en reklamasjons sak på ett par Crispi Besseggen og selger foreslo at jeg burde prøve disse skoene Hagløfs grym.

Han mente at Besseggen sko ikke var ment til å brukes i terreng med mye stein/ur :)

Jeg ønsker ikke å få sko som er høyere enn Besseggen skoene, på bildet ser det ut som Hagløf sine skoe er endel høyere enn Besseggen skoene ?

Skaft høyden blir her oppgitt til 16,5 cm : http://www.smartson.se/test/familj-fritid/sport-fritid/test_-_10_vandringsk%C3%A4ngor.html

Høyden på Besseggen vet jeg ikke enda da disse er levert tilbake(finner ikke på nettet heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besseggen ser en del lavere ut på bilde. Forandre overskriften din til skaftehøyde på Crispi besseggen så kanskje noen ser denne og måler for deg. Hvorfor en "tøy" sko er bedre egnet i steinura enn en skinnsko skjønner ikke jeg heller. Mulig han tror den høyere skoen gir bedre støtte :( Det viktigste er at den passer beina dine og jeg skjønner godt at du vil ha halvhøye i stedenfor helhøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.