havedul Posted July 30, 2011 Share Posted July 30, 2011 Er det noen som har erfaring og tips til gode vann, som det er verdt å ta turen til i verdalsfjellene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TurNisse Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Noe spesielt område du tenker på? Jeg har ingen erfaring selv med fiske der enda, venter bare på muligheten til å dra... Jeg har lest (understreker lest) at å gå fra Vera inn i skjækerfjella er en mulighet for fiskeopplevelsen (15-20km Vera-Skjækerdalshytta) Jeg har i imidlertid gått fra Sætra (Bynavollen) til Skjækerdalshytta, 10km med våtmyr, ingen fiskevann... Ellers er det jo 100 om ikke 1000'vis av vann bare i området mellom Hyllfjellet Vera og Sandvika, men hvem det er fisk i vet jeg ikke... Er også interessert i spesifikke navn på vann.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
havedul Posted July 31, 2011 Author Share Posted July 31, 2011 tenker ikke på noe spesielt område nei! Bare litt interessert i å høre om det er noen som vet av områder og vann som det er verdt å ta en dags tur, eventuelt helge tur til for at det er mye bra fiske:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts