skoging Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 eg skal kjøpe meg en fjellduk men er begynt å tenke litt no . hadde sett foran meg en jerven thermo hunter duken men den er jo isolert og er redde den ikke blir brukt om sommeren men om vinteren på post jakt . fungerer jerven orginale til jakt på vinteren også eller bråker den meir en den jerven thermo hunteren ? en det mindre kondens i en jerven thermo hunter kontra en jerven orginale ? vurdere en fleece varme pose og jerven orginale kan det vere et bra alternativ for thermo hunteren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind.L Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 Jeg hadde selv en tråd om Järvenduk om hvorvidt det var nyttig. Kanskje ikke helt det du spør etter, men mulig du kan plukke opp noen tips der allikevel. Mange som var flinke til å dele sine erfaringer. Se linken under: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=25744 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts