Gå til innhold
skoging

fjellduk kven skal eg velge

Anbefalte innlegg

eg skal kjøpe meg en fjellduk men er begynt å tenke litt no . hadde sett foran meg en jerven thermo hunter duken men den er jo isolert og er redde den ikke blir brukt om sommeren men om vinteren på post jakt . fungerer jerven orginale til jakt på vinteren også eller bråker den meir en den jerven thermo hunteren ? en det mindre kondens i en jerven thermo hunter kontra en jerven orginale ?

vurdere en fleece varme pose og jerven orginale kan det vere et bra alternativ for thermo hunteren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde selv en tråd om Järvenduk om hvorvidt det var nyttig. Kanskje ikke helt det du spør etter, men mulig du kan plukke opp noen tips der allikevel. Mange som var flinke til å dele sine erfaringer. Se linken under:

Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Skitt Fiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.