helviken Skrevet 29. mai 2011 Skrevet 29. mai 2011 Hei Vi er 3 ungdommer som skal ta turen til Hardangervidda i uke 29, vi er fra haugesund og lurer på hvilken rute som egner seg best når vi har start punkt i haugesund. Vi skal ta med oss lavvo så trenger ikke være fra hytte til hytte Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Det er to startpunkt som jeg først og fremst tenker på som aktuelle: Fra Valldalen (Røldal) og inn mot Litlos. Kjører dere egen bil er dette greit, evt. buss til Røldal og taxi inn til Valldalen hvor stien starter. Fra Haukeliseter/Ulevå. Fra Ulevå er det litt kortere opp til nasjonalparkgrensa. Dette er godt utgangspunkt hvis dere kommer med buss. Stien starter rett fra E134. Se gjerne bloggen min der jeg i fjor hadde start på begge plasser for turer inn på vidda. http://bjarnesturblogg.blogspot.com/ Siter
helviken Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Skrevet 30. mai 2011 Takk for svaret, vi kjører selv og følger tipset ditt. Tusen takk for hjelpen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.