Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har et nettsted (www.kobling.no) som fokuserer på opplevelser i form av å delta fremfor å være tilskuer.

I kraft av dette planlegger jeg en tur til Galhøpiggen og Glittertind i begynnelsen av juni.

Tenkte kanskje dette kunne være noe for noen av de som titter innom dette forumet.

Turen er gratis og ukommersiell, men det vil bli laget en eller flere artikler om selve turen på www.kobling.no.

Likevel har jeg laget en påmeldingslink, slik at det lar seg gjøre å dra en gjeng som kanskje i utgangspunktet ikke kjenner hverandre.

Linken er her: http://www.kobling.no/galhoepiggen-og-glittertind.4923277-157356.html.

Annonse
Skrevet

Kul ide! Jag har själv planer på Jotumheimen under precis denna perioden men är något ny i området. Hur är förhållandet i jotunheimen under början av Juni? Rondane har väll vandrings förbud pga renar? right?

vore mycket tacksam för snabba svar :?

hur ser det ut med snö på Galdöpiggen? vad krävs mer än mat och fötter?

Lässen om jag går OT men det känns onödigt för mig att starta en ny tråd när din bahandlar samma område och tidsperiod! :?

Skrevet
Rondane har väll vandrings förbud pga renar? right?

Ikke direkte. Noen av hyttene stenger i kalvingstiden, men det er bare rekomendasjon om ikke å gå der på den tiden.

Skrevet

Hei,

Jeg, bikja og to kompiser skal gå jotunheimstien men vi er på gjendesheim ca den 20 juni så det blir litt sent, men ellerså hadde vi lett blitt med. Vi skal opp på begge to vi og + besseggen. Skal gå fra gjendesheim over besseggen til glitterheim også fra glitterheim over glittertind til spitersulen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.