Helgeland Skrevet 28. januar 2011 Skrevet 28. januar 2011 Er dette noe å satse på for en kar på vel 100 kg? Mark og fjell på fisekog jaktturer er tenkt bruksområde Siter
Helgeland Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Skrevet 29. januar 2011 ingen som har noen formening? Siter
martin.m Skrevet 29. januar 2011 Skrevet 29. januar 2011 Hei. Jeg har sett at Oslo Sportslager har disse skiene på tilbud til 499.- (06/07 mod.) http://www.oslosportslager.no/produkt/backcountry-55-lite-bc-0607-7292.aspx Til den prisen så sier nå jeg løp og kjøp, men med forbehold. Det er klart at i denne skien nok ikke tåler allverdens med trøkk og har moderat innsving. Relativt smal fjellski. Det er heller ikke skien jeg ville satset på dersom jeg var forholdsvis mye ute på ski, i og utenfor løype. Jeg har blitt fortalt at skien er noe myk i spennet, derfor er det nøye at du får tak i et par som er beregnet til din vekt. Arvtageren etter 55 lite BC er BC 59 Fjellski, noe bredere (men fin til løyper) og litt stivere spennet. Samboer har hatt BC 59 og har vært godt fornøyd med dem. Greie og solide nok ski, med grei egenvekt. Siter
Helgeland Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Skrevet 29. januar 2011 Var akkurat det jeg så også. Knall pris , men hvis de er for lett for en med min vekt er det vel ikke noe å satse på? Det eksisterer ikke løyper der jeg bor Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.