Gå til innhold
  • Bli medlem

Deler til recon pack


Phaser

Anbefalte innlegg

Kjøpte i går 4 recon packer for en billig penge men noen mangler er det på de. Sideveskene er borte. Noen som veit om noe man kan bruke her? eller veit om man kan få tak i originale? Også mangler det noen klikklåser til hoftebeltet og noen av de plastdelene som holder skulderreima (på toppen) Dette er de militære sekkene(lukter i allefall sånn), Til tross for sine mangler så tok jeg sjansen på at delene skal være mulig å få tak i og regner med de da er verdt 200kr :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg skulle ta en tlf til norrøna om jeg ikke fikk tak i noe annet sted. Men fant spenne på den lokale sporten :)

I morgen skal sekken prøvekjøres fullastet med verktøy og bjelkesko, litt klær, sovepose og en kveil med drensrør og ett hakke skaft surret utenpå. Kjennes forbausende god ut å ha på ryggen. Hva dette veier aner jeg ikke men tipper rett over 40kg Artig med overnattingstur i nordmarka i arbeidstida ;) Håper været blir litt bedre enn det er spådd bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle ta en tlf til norrøna om jeg ikke fikk tak i noe annet sted. Men fant spenne på den lokale sporten ;)

I morgen skal sekken prøvekjøres fullastet med verktøy og bjelkesko, litt klær, sovepose og en kveil med drensrør og ett hakke skaft surret utenpå. Kjennes forbausende god ut å ha på ryggen. Hva dette veier aner jeg ikke men tipper rett over 40kg Artig med overnattingstur i nordmarka i arbeidstida :) Håper været blir litt bedre enn det er spådd bare.

Lykke til, Reconpacken skuffer aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.