Jump to content

Recommended Posts

Posted

Inspirert av tråden Litt skryt til Bergans starter jeg denne tråden.

I vår var jeg på tur med mitt Helsport Ringstind 2 Light og var så uheldig å knekke et teltstangledd. Jeg fikk samtidig et par små hull i ytterduken der stangen knakk. Heldigvis var det med både ekstra stangledd og teip til å fikse duken så jeg fikk midlertidig fikset det.

Da jeg kom hjem ringte jeg Helsport og de ba meg sende dem det knekte stangleddet og ytterduken for reparasjon. Jeg ba dem samtidig sy på de to bardunfestene som manglet på mitt telt (de fjernet dem på nye modeller for et par år siden sannsynligvis for å redusere vekten).

Etter noen dager ringte jeg dem og de sa at jeg skulle få nytt yttertelt da det ikke lønte seg å reparere. En uke etterpå fikk jeg ny ytterduk i posten med påsydde bardunfester, de nye strikkene til å feste bardunene i og to nye stangledd. Jeg betalte ingenting! Det må vel kalles bra service?

Annonse
Posted

hadde et telt fra helsport hvor teltduken var feilprodusert og når jeg klaget fikk jeg et nytt telt som kostet 2000kr mere, dette mener jeg også er god kunde service :D

Posted

Hiver meg på.

Sendte inn 1 år gammelt telt til Helsport, og fikk en telefon noen dager etterpå, der Helsport gikk gjennom de feilene jeg hadde påpekt. Helsport sendte meg et nytt telt, uten diskusjon. Jeg hadde også ønsket meg noen justeringer, og de var gjort på det nye teltet.

Det er god service!

N

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, and privacy rules Privacy Policy