Gå til innhold
  • Bli medlem

Ljosåbelgen - Bråkdalsbelgen


panda

Anbefalte innlegg

Jeg skal oppom dem i løpet av mandagen regner jeg med. Selv om det ser greit ut på kartet (sti til den ene) er det greit å vite om det f.eks er enkelt å følge ryggen mellom de to og om det går an å gå direkte fra Ljosåbelgen ned til Peer Gynthytta. Ser halv-mulig ut på kartet.

Jeg forsøkte ellers å se om Etojm fortsatt fantes på nettet, siden det var noen relevante toppturbeskrivelser der, og kom i stedet til følgende overskrift:

50000 Russian Brides looking for Norwegian Men! Video Chats. $17/m..

Det er godt verden går fremover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er greit å gå over alt her. Kanskje litt luftig over den lille toppen mellom dem, trekk ev. ned i sørsida. Grei retur fra Ljosåbelgen ned til stien fra Rondvassbu i sør, litt brattere ned eggen mot øst eller over Smiukampen og ned eggen mot vest.

PS. Fine fjell om vinteren - pleier å være bra med snø i motsetning til lenger øst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.