Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport telt/søm i bunnduken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en titt på flere 360 visninger av telt i x-treme kategorien på helsport sine nettsider, og jeg mener å se søm i bunnduken på flere modeller. Jeg kan jo ha sett feil, men etter å ha sett dette på et fjellheimen 3 camp, ser det ut som andre modeller fra helsport har samme løsning. Kan noen som har telt i kategorien x-treme, f.eks svalbard, bekrefte dette, samt eventuelt si noe om dette har ført til fukt problemer?

Skrevet

Jeg har et Fjellheimen x-trem 3 camp og der er sømmen potte tett, har aldri sett tegnn til lekasje gjennom noen sømmer faktisk.

Skrevet

Ok, egentlig forventet svar, men jeg synes det allikevel er en litt merkelig løsning HS har valgt med søm i bunduken. Bør jo kunne lage bunn av et helt stykke.

Har dere noen tanker om hvorfor HS har valgt denne løsningen? Slik jeg ser det gir ekstra søm høyere vekt, og større sjanse for problemer, på en allerede utsatt del av teltet.

Skrevet

Se der ja!

Større telt har derfor alltid en søm i bunnen.

Da slår jeg meg til ro med det, selv om det også er søm i bunnduken på 2 pers telt.

Det heller mot et Fjellheimen x-trem 3 camp, eller tilsvarende fra Hilleberg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.