Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiske i setesdalsheiene


Spurvehauk

Anbefalte innlegg

Hei..!!

Sitter å planlegger en fjelltur til sommeren!!

Tenker meg innom Gjuvvatnet, Merraktjønna og Koverevatnet.!

Er d noen som vet ossen fisket er i disse vannene?? Eventuelt tips om noen andre vann i det område, gjerne litt utenfor tur stiene..!!

mvh HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Setesdalsheiene er et vidt begrep og det finnes vel flere vann som heter "gjuvatn" her inne. Hvilke vatn er det du spesifikt mener?

Ellers kan jeg tipse om å ta utgangspunkt i vann og vannsystemer rundt Rosskreppfjorden. Selve Rosskrepp er håpløs å fiske i med stang, men har gode erfaringer i de mindre vannene og elvene rundt :shock:

Skal også være bra rundt urarvatn i Bykle, men dette området har jeg ikke fått testet enda.

I tillegg kan Storevatn i Sirdal nevnes; ørret på kiloen og over er ikke uvanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.