Gå til innhold
  • Bli medlem

En naturlig helaften på NRK1 nå!


yalla

Anbefalte innlegg

For dei som ikkje har fått det med seg!

En naturlig helaften på nrk1 nå frem til 2045, fortsetter på nrk2 fram til midnatt.

"En naturlig helaften

Årets julegave fra Naturredaksjonen er mer enn fire timer lang og byr på gnistrende norsk natur, dyreliv og kåring av årets beste seervideo. Alt er pent innpakket fra eventyrlige Femundsmarka, med Lars Monsen og Ingrid Bjørnov på gjestelista."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 år senere...

Et lite tips: Om det er spesielle TV program som kommer - så kan man legge dette inn i kalenderen på forumet - http://www.fjellforum.no/calendar/2-friluftslivsprogram-pa-tv/12-2012

Håper jeg har satt rette tilgangene her - for alle skal ha tilgang til å legge inn Tv program. Det skal da komme opp en reminder på forsiden av forumet før programstart. Man kan også abbonere slik at man blir varslet om hendelser..

Jeg skulle egentlig ha en setting der som gjorde at kalenderoppføringen kom bare noen timer før programstart, men her er det bare en innstilling som gjelder for alle kalenderene. Har valgt å sette denne på 5 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En naturlig helaften var en oppsummering av alle Ut i naturen programmene som har vert i løpet av året.

Jeg pleier å få med meg disse programmene men har i den senere tid registrert en omlegging av redigeringen.

De har kanskje tre eller fire forskjellige innslag, men i stedet for å vise hvert innslag for seg så klipper de hvert innslag opp i småbiter og blander disse sammen. Så hopper de fra innslag til innslag og man må da fordøye en "lapskaus " av inntrykk i løpet av sendingen i stedet for å konsentrere seg om et innslag om gangen.

Jeg vet ikke hvorfor de gjør dette, men jeg synes dette har forringet kvaliteten på dette programmet betraktelig.

De har kanskje kopiert National Geografic og andre utenlandske kanaler som i tillegg putter inn en masse reklame.

Triste greier spør du meg.

Tror jeg sender en kommentar om dette til NRK så får vi se hva de svarer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.