Sven Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Nylig mistet jeg min beste fleecejakke/genser (type glidelås helt ned), og nå prøver jeg å finne den samme i butikkene. Husker ikke merket, men logoen er en liten rund skinnlapp med en pote med tre "tær" på. Noen som kan hjelpe?
Turkaren Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Kan det være Gaupa? Ble solgt hos Wistex tidligere. Se nå Ultimo Outdoor
Sven Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Skrevet 19. desember 2009 Det kan vel stemme, ja .... Men Ultimo Outdoor har ingen nettside - finner jeg butikkene deres der jeg fant Wistex før?
Turkaren Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 I enkelte av de tidligere Wistex-butikkene drifter Ultimo videre i de samme lokaler. Se Åsane Storsenter, Bergen.
gremlin Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 gaupa eller jack wolfskin eller de derre danske.....som jeg ikke husker navnet på......de har/har hatt en pote i logoen
GeirMU Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Men Ultimo Outdoor har ingen nettside - finner jeg butikkene deres der jeg fant Wistex før? http://www.ultimo-outdoor.no/butikker.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå