ni liv Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Hei, har prøvd å få tak i solbriller med skinnlapp på siden men finner de ikke noe sted. Har sjekket Polaroid og diverse andre. Har og prøvde å finne hjemmsiden til Cebe, men jeg finner den ikke. Er det noen som vet om et merke som lager slike til en grei pris, helst ikke over tusen kroner? Ni liv Siter
Lompa Skrevet 8. november 2009 Pålogget Skrevet 8. november 2009 Jeg hadde også sånne før, men synes ikke at behovet er så stort lenger nå som vanlige sportsbriller følger hodeformen mye bedre. Siter
ni liv Skrevet 8. november 2009 Forfatter Skrevet 8. november 2009 Har du noen gode sportsbriller å anbefale? Ni liv Siter
[email protected] Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Jeg liker Oakley Jawbone. Lette, dekker godt, kan fåes med ventilerte glass (reduserer dugg), sitter som klistra på pæra (selv når man svetter..). Det følger med etui, ekstra glass + + Good shit! Siter
ni liv Skrevet 9. november 2009 Forfatter Skrevet 9. november 2009 får ta en titt på disse og se om de passer meg. Takk for hjelpen Ni liv Siter
Lompa Skrevet 9. november 2009 Pålogget Skrevet 9. november 2009 Gå inn på en god sportsforretning og ta en titt. Finn noen som passer hodet ditt. Prøv hvordan de funker med lue også. De som passer nesa og ørene mine er ikke nødvendigvis gode på dine. Sørg for å få et godt etui så de ikke ødelegges i sekken. Siter
alexandr Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Julbo lager noen fine modeller med skinn på sida, noen med skikkelig retro-look, andre moderne men fortsatt med skinn på sida.. http://www.julbousa.com/ alex. Siter
ni liv Skrevet 10. november 2009 Forfatter Skrevet 10. november 2009 Takk, var akkurat de jeg har leitet etter! Takk for hjelpen alle sammen. Ni liv Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.