Bjørnar Fjeldberg Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Har en onkel som er så snill å låne bort hytta si i Rendalen til meg Tok ei langhelg der i høstferien. Det ble jo noen bilder, har lett for det. Et minnekort på 4GB var smekk fullt etter 3 dager på hyttetur. Noen av de kan du se her. Ingen ekstremtur dette. Men en nydelig tur. Første tur i snøen denne sessongen for min del. Artig å ha med ivrige unger på tur Store Byringen viste seg fra en meget god side i denne dagen. Takk for turen! Jeg vet vi ses igjen en annen gang Vis rapporten i Turkartet Vis større kart 2
oyvindbr Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Store Byringen hadde jeg aldri hørt om før, men Rendalstraktene om høsten er vel en estetisk klassiker. Har lenge vært opptatt av Rendalssølen, men det drøyer med besøk gitt... Flott med store skogstrekninger og Rondane i bakgrunnen!
Bjørnar Fjeldberg Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Skrevet 15. oktober 2009 Dette er langt sør i kommunen. Omtrent rett øst for Sjølisand. Store Byringen er høyeste topp så langt sør i Rendalen. Bra utsikt i alle retninger Veldig fin tur for unger også. Er ikke mange kilometrene. Vil man ha det brattere og kanskje mer spennende for unger kan man gå opp på østsiden.
TomWithoutVom Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Kjempeflotte bilder, Bjørnar. Det er så en bare får lyst til å pakke sekken 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå