Gå til innhold
  • Bli medlem

To lange toppturar i Jotunheimen


gunner

Anbefalte innlegg

Turrapportar er nyttige ved planlegging av lange turar. :D Spesielt er det nyttig å studere bilete av vanskelege parti for å vurdere kva utstyr som trengst og om det bør veljast ei enklare rute til toppen. I mange tilfelle blir det også spørsmål om å gå fram og tilbake same veg eller over og ned på den andre og ofte litt ukjende sida. :?

No har eg sortert bileta mine frå to av dei lengste turane mine i fjor og skrive eit par turrapportar til nytte for andre som samlar på toppar litt utanfor allfarveg. Den fyrste turen gjekk frå Spiterstulen over Store Memurutinden til Surtningssue og vidare over Veotindane til Glitterheim. Dette var planlagt som ein skitur, men det vart nokre lange ryggtraversar med ski på sekken!

Den flotte utsikten mot Gjendealpane gav meg lyst til å prøve den lange ryggtraversen mellom Bygdin og Gjende på vestsida av Svartdalen med ti toppar over 2000 m. For dei som vil ta denne turen, kan det vere lurt å ta litt kortare pausar tidleg på dagen. :D For meg vart det lang dags ferd mot natt! :!:

'> http://www.lotsberg.net/Fjell/Surtningssue.htm

Den flotte utsikten mot Gjendealpane gav meg lyst til å prøve den lange ryggtraversen mellom Bygdin og Gjende på vestsida av Svartdalen med ti toppar over 2000 m. For dei som vil ta denne turen, kan det vere lurt å ta litt kortare pausar tidleg på dagen. :D For meg vart det lang dags ferd mot natt! :!:

http://www.lotsberg.net/Fjell/Torfinnsryggen.htm

post-1551-133474636061_thumb.jpg

post-1551-133474636065_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.