Gå til innhold
  • Bli medlem

Vintette fleeceplagg, er de virkelig vindtett?


Geb

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt fleece lite tidligere, så har noen spm som sikkert noen kan svare på:

Er fleeceplagg med såkalt "windstopper" 100% vindtett? Og hvordan er de kontra andre fleeceplagg mtp pusting, varme? Blir de klam?

Jeg har sett at noen fleecejakker har et glatt, "silkelignende" lag på innsiden. Er det dette som gjør det vindtett? Det ser jo ufattelig kaldt ut å ha dette stoffet inn mot kroppen, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjelder dette alle fleecejakker som (det påstås hvertfall i reklamen) er vindtette? Det brukes vel ikke bare Goretex windstopper, men også diverse andre stoff? Det som forundrer meg er at noen av disse plaggene er veldig billige, og i tillegg skal ha alle disse "fantastiske" egenskapene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.