slemmo Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 er denne støvelen så bra som alle butikkene sier eller er det noen svakheter også?....av alle støvler jeg har prøvd er dette den som sitter best på foten og jeg foretrekker også høyt skaft. hvordan er vanntettheten?.....kommer til å traske en del rundt i myrer på fjellet o.l. og vil gjerne stole på at jeg kan være tørr på beina iallefall gjennom en hel helg. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Hvis du stikker inn på sluttstykke.com og snoker litt rundt, finner du nok svar. Siter
slemmo Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 Hvis du stikker inn på sluttstykke.com og snoker litt rundt, finner du nok svar. ja så sannelig, prøvde først å bruke søkefunksjonen uten noe hell, men snoking ga resultater......jeg endte iallefall opp med Viking Deer Hunter, var ikke interessert i varme støvler. tok de på i butikken og gikk 2-3 kilometer hjem og de satt som et skudd hele veien. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.