Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som har erfaringar med Dynafit se7en summits til telemark?

Har fått anbefalt desse, då dei visst nok skal være bra på dei fleste underlag. Eg har imidlertid ikkje fulgt spesielt godt med på utstyrsfronten på toppturski dei siste åra, ettersom eg stort sett har brukt brett eller dei gamle 2' x 4' skia mine. Har tenkt meg på fleire skiturar framover, så då er det på tide å oppgradere utstyret, og tek gjerne i mot tips.

Og nei, har ikkje tenkt å gå over til alpint, sjølv om det også sikkert er kjempestas.

Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe erfaring med Dynafit, men har vurdert Dynafit ski selv ved ulike anledninger. Har da fått tilbakemelding fra folk som jeg anser å ha godt over middels peiling at Dynafit lager suverene støvler og bindinger, men at skia er så som så.

Som alternativ til Dynafit ski har jeg blitt anbefalt K2, G3 og Vølkl. Spesielt Snowwolf skia til Vølkl er blitt trukket fram som en meget bra ski mht kjøreglede.

Lykke til med skivalget og husk det er vel nesten like mange meninger om ski som det er ski der ute :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.