Peder K. Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Skal kjøpe meg MSR Simmerlite og lurer på om noen har tips til hvor jeg finner den billigst. Har funnet den til 90$ på nettet (http://backpacker.altrec.com/shop/detail/16803/0), men frakt på 40$ kommer i tillegg. Er det noen som har noen tips? Siter
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Har du sjekke på sportsnett.no? Der kostar den rundt 1200kr. Siter
Peder K. Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Skrevet 6. juni 2004 Har du sjekke på sportsnett.no? Der kostar den rundt 1200kr. Fra USA blir det 850,- kroner, men jeg vet ikke om det kommer toll etc. i tillegg? Siter
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Du må legge på 24 % moms på kjøpesummen og porto hvertfall. Tviler på det er tollgebyr. Vegar Siter
Bjørja Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Om du får dem til å merke pakken med "Gift" så tilkommer ingen toll. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Om du får dem til å merke pakken med "Gift" så tilkommer ingen toll. etter min erfaring blir det aller aller meste sjekket opp, & dermed ilagt moms uansett om det er merket "gift" eller ikke... Siter
Peder K. Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Skrevet 8. juni 2004 Hmm, takk for svar. Her skrives det mye forskjellig og tildels motstridende. Er det noe særlig å spare på å shoppe i utlandet? Eller blir det alt i alt bare smågryn og gjør det veldig vanskelig når tingen går i stykker? Konkrete svar basert på konkret erfaring mottas med takk. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Om du får dem til å merke pakken med "Gift" så tilkommer ingen toll. Har akkurat bestilt en GPS der jeg bad de skrive "gave" med verdi 40 $. De sender den da visstnok fra en personlig adresse, ellers er det vel fare for at den blir sjekka. Ifølge andre som har bestilt på samme måte, har det visst gått bra. Momsen betyr jo litt når varen koster 3000. Vegar Siter
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Finner endel billige nye og pent brukte MSR der. Prøv davel. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.