Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport fra USA?


bonzai

Anbefalte innlegg

Annonse

Tro meg det har vært mye fram og tilbake oppi hodet mitt her :)

Er på utkikk etter et lett enmanns telt. Da står det mellom Ringstind 1 og Akto. Etter mye fram og tilbake har jeg falt ned på Ringstind pga litt mer høyde inne og at jeg har mer tro på ventilasjonssystemet til Ringstind. At det veier et hekto mer får jeg bare bite i meg :?

Skulle forresten likt om Helsport hadde litt mer spreke farger i teltduken a la Hilleberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil gode telt begge to, men jeg holder en knapp på Hilleberg :cry: Selv har jeg vært i samme situasjon og deg, men havnet til slutt opp med Hilleberg Soulo. Veier litt mer (2,1kg), men er selvstående, med god ventilasjon og kapasitet til å stå imot vind og nedbør.

Soulo.gif

Soulo-floor-plan.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.