Gå til innhold
  • Bli medlem

Friluftslivfilmer....


Anbefalte innlegg

Jeg savner flere friluftslivfilmer og synes at det er alt for lite av dem. Utenom Monsen sine filmer så tror jeg knapt jeg vet om noen andre som lager film av turene sine. Nå har det blitt sånn at jeg har sett Monsen filmene 3 ganger hver og føler at jeg trenger noe nytt:)

Andre som er enige? :P

En ide kan kanskje være å lage dem selv 8)

Bøker er noe annet, dem er det nok av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
........En ide kan kanskje være å lage dem selv :)

Hadde kanskje vært en idè det?

Ihverfall noen amatørsnutter istedenfor alle bildene som serveres her inne (NB, ikke noe galt med bildene!)

Tenk to min videosnutt hvor enhånds fluestang i den ene enden av fluesnøret og en 7 kg sjøørret i den andre enden, eller en enda lettere fluestang og fisken du har i hånda på profilbildet ditt Kristianrk i den andre enden av snøret :D

....eller noen snutter av friske traverser etc.....

Noen som vet hvor bra utstyr man trenger for at resultatet skal bli noenlunde bra?

Vekt og størrelse er selvfølgelig viktig mtp at utstyret blir med på turer.

Litt OT ifht selve hovedspm ditt dette Kristianrk, men... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk planer om å filme når jeg er på tur. Har egentlig hatt lyst til det lenge. :?

Problemet ligger i hvor jeg kan publisere filmene, da jeg synes Youtube er litt dårlig kvalitetsmessig og man kan ikke legge ut så store filer.. :) Trenger nok et eget nettsted til dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett filmen Loop? Kom vel ut i sammenheng med "friluftslivets år".

Ikke akkurat en vanlig film i så måte, men en dokumentar med flere av friluftslivets perspektiver, og med arne næss som filosoferer. Morsom film som får en til å tenke litt, anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett filmen Loop? Kom vel ut i sammenheng med "friluftslivets år".

Ikke akkurat en vanlig film i så måte, men en dokumentar med flere av friluftslivets perspektiver, og med arne næss som filosoferer. Morsom film som får en til å tenke litt, anbefales :)

Takk for svar soljan;) Virket som en interessant film, skal prøve å få tak i den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.