For tre år siden kjøpte jeg et par Crispi jaktstøvler som ble liggende i kottet (mens jeg slet ut et par andre støvler) frem til i våres da jeg tok de frem for en helg med beverjakt. Begge støvlene løsnet i gummien over sålen rundt stortåen etter en dags bruk. Siden det var mer enn to år siden jeg kjøpte de, og jeg ikke hadde kvittering, valgte jeg å henvende meg til importøren Wenaas Nordic for reklamasjon. Svaret jeg fikk der var at de var for gamle, uten at de en gang vurderte støvlene. Dette syntes jeg var for dårlig, så jeg henvendte meg til selger (Oslo Sportslager). Der fant de kvitteringen min digitalt og ba meg sende inn støvlene. De sendte meg til og med returlapp, så jeg slapp å legge ut porto. Fikk svar nå at reklamasjon var ok. Så skryt til Oslo Sportslager for super kundebehandling, og stryk til Wenaas Nordic for kategorisk ansvarsfraskrivelse, og ingen informasjon om at jeg burde henvende meg til selger eller andre rettigheter.