Gå til innhold
Egrab

Eiriksbu-Sigridsbu

Anbefalte innlegg

Lurer på reell tid på denne ruta. 

Står 4 timer på kartet. 

Har vært litt i området der før... rundt ved Fagerfjell/Gunnulvsbunatten og sånn...

Og gått fra P-plass ved Einarstjønn mot EB og til Storegrønutan og tilbake...

Er ganske sprek... og liker ikke å gå å dasse/subbe... selv om det er fine omgivelser. 

.... Tanken er er å parkere ved Kyrkjevannet.. følge vei/skitrasé /tråkk inn mot Eiriksbu... følge stien ned til Storeble... og tilbake.... Ser for meg at det kan ta ca 8-10 timer (siden det er estimert 4 timer fra EB-SB) med pauser og OK tempo for min del. 

Noen innspill? Skal gå alene... og har selvsagt det jeg måtte trenge i sekken. 

KOmmer til å bo på hytte ved Fagerfjell skisenter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har innspill? Har ikke fått somla meg til å dra opp ennå, gjort så mye annet, men ligger an til at jeg drar til uka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke gått den strekningen, men det er lett terreng på Blefjell. Går nok ok å gå i ca 4km/t hvis du gir på. Så kan du regne ut fra det. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått fra Eriksbu i 9-10 tida og til parkeringa ved stulen nedafor Sigridsbu og så kjørt hjem til Grenland til rimelig tid på kvelden, vi gikk jevnt men ikke spesielt fort. Er du sprek funker det sikkert 🙂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Turlyst

Eriksbu til Sigridsbu er 11,3 km og satt til fire timer av DNT. Fra Sigridsbu til Nordstul er det vel 5 km og ikke mer enn 1.5 timer ned. Er du i ok form er 5-6 timer oppnåelig uten å presse seg. Går man tom i første bakke fra Eriksbu, blir det litt verre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.