Fiskern Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Hei. Mange her på forumet kjenner gode, utenlandske nettbutikker hvor man kan spare noen kroner fremfor å handle i norske butikker. For et par år siden var jeg i Italia og la merke til at Scarpa Ladakh kostet halve prisen i forhold til her hjemme. Noen som har handlet fra italienske nettbutikker eller andre utenlandske nettbutikker som selger denne skoen? Takker for svar
andben Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 jeg handlet Scarpa Ladakh fra www.friluftsland.dk i København. Billigere enn i Norge + at de hadde modellen også uten Gore-Tex noe jeg ønsket. Anders
Fiskern Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Skrevet 12. mars 2008 Takk for tipset. Nå er skoene på salg også. 1299 DKR for GTX modellen. Må vel bli billigere enn i Norge selv om det legges til moms, tull etc?
andben Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Danske momsen kan du trekke av da blir prisen 1039 Dk. Men med norsk moms på + frakt og tollgebyr får du en sko til hyggelig pris. Anders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå