Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny hjemmeside, trenge tilbakemelding


4x4

Anbefalte innlegg

Heisann

Då har turgjerngen startet en hjemmeside. Me trenge konstruktive tilbakemeldinger, om feil og mangler. Er litt skrivefeil rundt forbi (10mann som spyr info til 1 person som lager siden, stakkars fyr :wink:), men den er under utvikling, mer bilder og slikt kommer.

www.fluen.net

Litt skryt takler me og godt :) obs. noen vann har oppdiktet navn, så vennligst ikkje lag noen leiteaksjoner for røde kors og folkehjelpen, etter savnet fisker;-)

mvh

4x4 (André)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For all del, kutt ut bakgrunnen med fiskaren som står og kastar!

Det gjer at sida ser ut som den vart laga i 1995, i FrontPage..

Ellers så likar eg ikkje svart bakgrunn, men det er ein smak sak...

Den rullande teksten gjer og til at det ser ut som dykk har prøvd å

få plass til mest mogleg effektar på sida... Ville hatt ei samla overskrift

og droppa dei horisontale linjene!

Menyen:

Dropp ramma rundt

Lag en knapp som heiter medlemmar eller noko

og fjern alle navna under menyen!

Sidetellaren i anna farge enn raudt!

Vart mykje fingerpeiking her, og det er berre mine meiningar! Men ellers

ei super side:) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt sida inn på Favoritter, og skal saumfare den nøyere etterhvert - bare en umiddelbar reaksjon så langt:

Ikke skriv mellomblått/lyseblått på blå bakgrunn! Lesbarheten på deler av meny m.m. er ikke bra.

Innholdsmessig regner jeg med det kommer mer etter hvert, foreløbig er det ikke så mye av interesse for folk som har fluefisket en del. Det alle er interessert i, er jo tips om/reportasjer fra steder det lønner seg å besøke. Jeg er klar over at lokaliseringsdetaljer om gromsteder er et tveegget sverd, men allikevel - det går an å skrive slikt stoff uten å angi eksakt kartreferanse.

Lykke til videre, jeg gleder meg til å følge utviklingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra tips og ta med seg, me har nettopp startet med å lage hjemmeside, så alt går under prøving og feiling prinsippet enda. Mye som skal inn, så ska ikkje se vekk ifra at det kommer mer utfyllende turrapporter i framtida. Men det er i begynnelsen tar det tid, har 12år som skal siles ut. Så me håpe folk liker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en fordel å ha helt likt design på alle sider/undersider. (mulig dette kan være litt vanskelig å få helt riktig når det brukes en generator og en ikke skriver koden selv)

Når jeg har gått inn på en link liker jeg å ha den orginale menyen der fortsatt. slik at en ikke må tilbake før en velger ett nytt tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.