Gå til innhold
  • Bli medlem

Isfiske: Kvaløya - Ringvassøya


TraserH3

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Skal på en helgetur førstkommende helg 18 - 20 jan.

I den anledning tenkte jeg å prøve isfiskelykken. . Har undersøkt litt rundt og funnet flere navn på vann som mange lover fin fisk. info hentet fra :www.kng.no

Er det noen som har erfaring og som kan anbefale noen fine steder med fine fiskevann.

- Av erfaring, hva er det dere får fisken på..

;-)

Vet dere om det er fisk i Skittenskardvatnet , vannet ligger ca 3 km fra straumsbukta, er tilknyttet vollelva. Vet det ståår fisk i elva.

mvh

kristoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

Hei, ser jo at jeg er litt sen med å svare ettersom du sikkert allerede har vært på tur og dradd deg bra med fisk, men du kan jo ta en titt i bloggen min og se hvor på ringvassøya jeg har brukt å være. i tillegg til artikken vannent som er omtalt i "ørretfest på ringvassøya" har jeg også fisket en del i vannene opp fra skarsfjorden. FIN fisk der. Alt av ørret fisker jeg med mark og ståsnøre og til tider god tålmodighet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.