jhs Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hei. Bildet i vedlegget KAN være fra Senja, kanskje en annen plass i NordNorge. Kan noen hjelpe med med hvor (navn plass man kjører til)? Takk for hjepen. - jan hugo " www.ryggsekk.net " Siter
Vandrefalk Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Det minner om Glomfjordtraktene. Tror nok du tar feil der, uten at jeg aner hvor bildet er tatt... Siter
hshanssen Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Med tanke på den blåhvite hudfargen på badenymfene kan vi nok greit fastslå at det er i Nord-Norge et sted. Det ligner på yttersia av Senja, uten at jeg kan fastslå hvor. Siter
Joker Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Det ligner på sandstranda i Ersfjord på Senja, og da er det kanskje Hatten vi ser lengst bak. Siter
jhs Skrevet 21. november 2007 Forfatter Skrevet 21. november 2007 Hei. Takk for gode forslag! Jeg er nå 99% sikker på at stedet er Ersfjorden og fjellet Hatten på nordvest siden av Senja. Jan Hugo - " www.ryggsekk.net " Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.