Barskekarsten Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 For tiden har jeg greid å stille meg sånn at jeg ikke har et eget sted å bo. Hybelen jeg leide var så full av sopp at jeg ble sykemeldt og måtte flytte ut. Greide å flytte ut rett før sommerferien. Når jeg kom tilbake var jo alle studentene kommet. Leiemarkedet i Stavanger er jo helt sprengt. Fortiden bor jeg hos tanta mi på et lånt rom med tingene mine på loftet. Det er ikke noe blivende situasjon i lengden så jeg må skaffe meg noe bedre når en ikke må betale 6000 i måneden for en hybel der en kan sitte på do og røre i grytene samtidig. Selvom jeg ikke stiller store krav er det veldig vanskelig å finne noe. Det var sytinga. Så til det jeg trenger råd om: For å kunne ta en pause fra tante innimellom tenkte jeg å bo litt i lavu. Jeg har ikke funnet noe sted som egner seg enda. Har ikke funnet noen skog som er stor nok til å gjemme seg bor de tre nettene en har lov til å ha telt der. Veit noen om et sted som kan egne seg? Ser for meg oppover mot Oltedal, men det er jo langt å kjøre hver dag med køen. Det greieste er å ikke måtte konkurere med bobilturistene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå